W przypadku marki my to nie to samo co ty i coś...

17 maja 2012, 11:45

Wydawałoby się, że użycie w reklamie słowa "my" powinno działać tylko i wyłącznie pozytywnie, zwiększając poczucie bliskości i lojalności w stosunku do marki. Niestety, to nie do końca prawda, bo reakcja konsumentów zależy od początkowego stosunku do reklamowanego bytu. Jeśli związek nie był zbyt zażyły, tykanie, a właściwie "mykanie", jest postrzegane jako przekroczenie granic.



inkBOOK Calypso – nowe wcielenie popularnego polskiego czytnika e-booków i prasy

25 września 2020, 13:12

Na polski rynek trafił właśnie nowy czytnik e-książek i e-prasy marki inkBOOK – model Calypso. Urządzenie wyposażone jest w ekran E Ink o przekątnej 6 cali z płynną regulacją intensywności oraz barwy podświetlenia i zapewnia wygodny dostęp do najpopularniejszych polskich usług oferujących abonamentowy dostęp do ogromnej biblioteki cyfrowych książek (Legimi, Empik Go) oraz prasy (Publio)


Dostrajające logo

1 kwietnia 2008, 11:22

Profesorowie Gavan Fitzsimons, Tanya Chartrand oraz Gráinne Fitzsimons (Duke University i University of Waterloo) zaprezentowali, że krótka ekspozycja dobrze wszystkim znanych marek, a konkretnie ich logo, wyzwala w badanych zachowania odzwierciedlające kojarzone z nimi cechy.


Facebook debiutuje

18 maja 2012, 09:13

Dzisiaj, 18 maja, rozpoczyna się pierwotna oferta publiczna akcji Facebooka. Ich cenę ustalono na 34-38 USD. Początkowo na rynek trafi ponad 421 milionów akcji. Sam Facebook sprzedaje 180 milionów, a jego dotychczasowi akcjonariusze zaoferowali ponad 241 milionów papierów.


Birofil z UAM zbada rynek piwa rzemieślniczego w Polsce

16 grudnia 2020, 11:52

Dla entuzjastów piwa rzemieślniczego w Polsce jakość piwa może być ważniejsza niż neolokalizm, czyli budowanie przez małe browary poczucia lokalnej tożsamości, które cenią sobie z kolei okazjonalni konsumenci. Kulturę piwa rzemieślniczego i piwną rewolucję w Polsce zbada naukowiec z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.


Google najbardziej wartościową marką na świecie

21 kwietnia 2008, 10:44

Firma Millward Brown opublikowała swój kolejny raport "BrandZ Top 100", w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych brandów świata. W 2008 roku wartość wszystkich brandów z Top 100 wzrosła o 21%, z 1,6 biliona USD do 1,94 biliona USD.


Kofeina

Kofeina redukuje liczbę popełnianych błędów

12 maja 2010, 08:12

Mała czarna to najczęściej stosowany środek pobudzający przez osoby pracujące na nocnych zmianach i dyżurach. Czy jednak oprócz odpędzenia senności kofeina naprawdę wywiera pozytywny wpływ na nasze funkcjonowanie?


Bezsenność dla dobra grupy

13 lipca 2017, 11:13

Bezsenność w starszym wieku może być starym mechanizmem wspomagającym przetrwanie grupy.


W dzień po delfiniemu, w nocy po humbaczemu

23 stycznia 2012, 14:33

Péos, Mininos, Cécil, Teha, i Amtan są delfinami z francuskiego delfinarium Planète Sauvage w Port-Saint-Père. W nocy wydają dziwne dźwięki, które wg naukowców, są powtórzeniami pieśni długopłetwców, włączonej do podkładu muzycznego, do którego występują. Gdyby podejrzenia etologów się potwierdziły, mielibyśmy do czynienia z pierwszym udokumentowanym przypadkiem, kiedy delfiny ćwiczą nowe dźwięki nie bezpośrednio po ich zasłyszeniu, ale po upływie kilku godzin.


NASA prosi internautów o pomoc w dokumentowaniu zanieczyszczenia nieba przez satelity

5 marca 2020, 05:02

Elon Musk i jego SpaceX rozpoczęli umieszczenie na niskiej orbicie okołoziemskiej dziesiątków tysięcy niewielkich satelitów. Podobne plany mają i inne firmy. Działania takie na zawsze zmienią nocne niebo nad naszą planetą. Astronomowie obawiają się, że poważnie zakłóci to prowadzenie obserwacji. NASA prosi internautów o pomoc w dokumentowaniu problemu.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy